مصاحبه آرشیو خبر ها
شزنی : لحظات عجیبی ست البته نه تنها برای فوتبال و ورزش

شزنی : لحظات عجیبی ست البته نه تنها برای فوتبال و ورزش

یوونتوس برابر بولونیا به برتری رسید تا پس از مدتها شاهد یک نمایش نسبتا خوب از بیانکونری باشیم، شزنی سنگربان یووه در خصوص این بازی و عملکرد تیم می گوید:

 

بازی برابر بولونیا یکی از بهترین بازی های مان پس از مدتها بود، باید پذیرفت که برای مدتی خوب نبودیم اما این بازی به فرم ایده ال برگشتیم و از نظر فیزیکی و کیفی خوب ظاهر شدیم. تمرکز و دقت مان نیز بهتر شده بود و از جهات ذهنی توانستیم به خودمان بیاییم و با نظم و برنامه بازی کنیم. این مسئله برای تیم بسیار مهم بود، روحیه نیز برگشته و می توانیم بهتر ظاهر شویم، کاملا مشخص است که با دو گلی که زدیم به یک ثبات رسیدیم و می توانیم به پیشرفت بیشتر فکر کنیم.

 

دفاع

 

مدافعین از حمایت خوب هافبک ها برخوردارند، ما بیشتر جمعی دفاع می کنیم و عملکرد خوبی داریم.

 

شروع مجدد

 

به هیچ عنوان شروع مجدد اسان نبود، بازی در سه روز نیز مشکل ساز است و راحت نیست، لحظات عجیبی ست البته نه تنها برای فوتبال و ورزش، با این حال باید به این شرایط عادت کنیم و اهسته اهسته به شرایط ایده ال برمی گردیم.

 

شرایط و امادگی

 

یک هفته بیشتر استراحت داشتم چون در کوپا، بوفون درون دروازه ایستاد، در حال حاضر شرایط خوبی دارم اما در زمین احساس می کنم هنوز به صد در صد امادگی نرسیده ام، بعد از سه ماه تعطیلی و توقف می دانیم که رسیدن به سطح بالای امادگی دشوار است اما باید تلاش کنیم و هفته هفته پیش رویم.

 

قهرمانی

 

من فصل را دشوار می بینیم، فصلی پیچیده و فشرده، لاتزیو بسیار قدرتمند است، البته لازم هست که شرایط را در زمین ببینیم اما تیم ها اماده اند و می خواهند نشان دهند که تا چه اندازه برای رسیدن به هدف کوشا هستند. اینتر نیز از نظر فیزیکی خوب ظاهر شد به هر حال باید تا پایان با فداکاری و تلاش به نتیجه نهایی فکر کنیم و برای رسیدن به جام سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم.

 

مصاف بعدی

 

لچه که مطمئنا خوب تمرین می کند تا برابر ما قدرتمند ظاهر شود. این تیم در خط دفاع خوب است و در مجموع می شود گفت که نیمه میدان را در اختیار دارد، باید راهی برای عبور از انها پیدا کنیم، اسان نیست اما باید از کوچک ترین فرصت استفاده کرد و به خط دفاع انها وارد شد. این چهارمین بازی ما بعد از اولین توقف است اما برای انها دومین خواهد بود و از این نظر ما کمی جلو هستیم و به امادگی نسبی برای بازی کردن دست یافتیم. به هر حال برای پیروز شدن به میدان میرویم و تلاش می کنیم امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: